Sunday 8 March 2009

Tertulisnya blog ini~

8 Mac 2009
Tarikh di mana saya dan seorg insan brnama mat min mncipta blog...
sbnrnya saya dan matmin bukan psgn muda mudi atau mmpunyai hubungan darah...tapi kami ditemukan Allah sbg pelajar Yamagata University,medan di mana kami mnimba ilmu sekarang ini.
Sejurus selepas saya mmbaca blog beliau,terus hati ini seakan-akan memanggil-manggil utk mmbuat blog.Se
belum ini,hati ini ragu-ragu,berbolak-balik apakah wajar utk saya mmbuat blog...takut hanya sekadar hangat2 tahi ayam.Tetapi demi mengingatkan diri sndiri serta brkongsi dgn teman2,tidak slh rasanya jika saya mmbuat blog ini.
Sabda Rasulullah SAW:
"Apabila aku didatangi oleh suatu hari dan tidak bertambah ilmuku pada hari itu,yang dapat mendekatkan diriku kepada Allah SWT maka tidak ada keberkatan untukku pada hari itu"
Jadi,marilah kita bersama-sama menambah ilmu dan mengingatkan diri demi-Nya.

~Tiada pertemuan yg lbih manis selain kerana-Nya~


No comments: